Ben kullanıyorum 1aydır gayet güzel mutfağın küçükse önermem ama çok hantal önde tekerlekleri olmasına rağmen zor taşınıyor..
yerin varsa tavsiye ederim kullanış olarak çok güzel sadece kemer yerleri bebek için pek iyi değil ama kademe kademe oturma pozisyonu var 4,5aydan itibaren oturtulabiliyor