elif000 kızlar 1 aylık oğlum var yeni doğduğunda memeyi tutamıyor diye hemşirenin önerisiyle silikon göğüs ucuyla emzirdim ve hala öyle emziriyorum iyice alıştı artık bırakmak istiyorum ama öyle de çok sinirleniyor ağlıyor nasıl bırakabilirim ya 😣
1anne1yavru elif000 ben de kızımı 4 aya kadar silikon uç ile emzirdim sonra kaynat her emzirmede yıka yanında bulundur çok zor geldi bıraktık biz çok şükür. Her emzirme öncesi kendi göğsümü teklif ettim bıkmadan emsede emmese bi fırt çekti bazen hiç emme di bazen emdi o şekil 10 gün sonra bırakmış olduk çok şükür acele etmeyin yavaş yavaş alışacaktır usanmadan teklif edin sadece