Deryadoga Bebeğim 3 buçuk aylık 13 gün oldu kaka yapmıyor benim gibi olanlar var mi yapması için neler yaptınız ben sürekli masaj ve bacak hareketleri yaptırıyorum ama ne gelen var ne giden bi ara kokulu gaz yaptı ümitlendim ama yok ne şişkinlik var ne ağrı
susiron Deryadoga Öncelikle doktora gitmenizde fayda var diye düşünüyorum .Bu sürecte kabızlık sizdede varmıdır acaba ? Ben hep bebegimlr aynı anda kabızlık çekerdim .Yapamadıgı zamanlar zeytinyağı sürer poposunu uyarırdım fayda saglardı.Bazende tenini yakmayacak sıcaklıkta suya koyardım .Yani yöntemlerim bunlardı canım .
KzyMrv Deryadoga Bizde bugün 3 aylık olduk 5. Günümüz hala yapmadı geçen haftada 10. Günde fitil ile yaptı🤦🏼♀️Hiç böyle değildi neden dengesi bozuldu bilmiyorum bende korkuyorum araştırmak için girdim ki sizin postunuzu gördüm
Akan Deryadoga kulak cubugunu zeytin yaga batirip poposunu hafif uyarabilirsin ama cok zorlamadan 🤗insallah bir an önce yapabilir 🤲