Kzım 6 aylık birlkde uyurken ben bi mutfaga gidip gelene kadar dönmüş ve düştü… Cok agladı hıçkıra hıçkıra ama vücuduna baktım bi sorun yok kafasına da bi tülbente sarıp buz koydum şişlik de cok. Sevdiği şeyleri yaptım gülmeye başladı normal haline döndü hareketleri de iyi cok şükür. Bilmem gerekn ya da es gectim bişey var mı. Korkmalımıyım