Jld Canım ben 2 saatte bir besliyordum evde hastanede 3 saatte bir besliyorlar ama orda bir sürü bebek var normal olarak o kadar uzun arası, 2 saate düşür dediğin gibi öce altını aç uyanmıyorsa topuklarına vurabilirsin parmağınla hafiften karnını doyur gazını muhakkak al çıktığına emin olunca yatır uyusun 😊 Niye bakamayasın sen annesisin onun 🌸