Irmak45 Kızlar konya şehir hastanesinde ve Dr Ali Kemal belviranli kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesimde doğum yapdinizmi yaptıysanız fikirlerinizi alabilirmiyim
Irmak45 Monaroka canım ben de ilk kızımı orda yapdim doğumu ay bende mahfoldum ilgilendiler şansıma ama hiç yardımları olmadı doğum sırasında köpek gibi davrandılar bana o yüzden tekrar riske atmak isdemiyorumm kendimi
Monaroka Irmak45 Şehir hastanesini soruştur bakalım bi orası iyidir inşallah. Meram Tıp çok iyi demişlerdi, oraya da bak bakalım
Yagmurr422 Tıp fakültesinde yaptı ablam çok da memnun su Meram tıp da ben özelde yaptım bilgim yolcu ama ablam çok memnu. Kaldı