SonSerce Ben de kızıma kahkül kesmek istiyorum ama beslemeye döner diye korkuyorum 😅 kuaföre götürdüm ağlamaktan içi dışına çıktı. Büyüdüğünde de kuaförden çıkmaz zilli 😂
alpin-annesi SonSerce saç kesmek pişmanlıktır yapmayın bence 😂🙈 böyle bi hatayı kendimde yaptım daha 2 ay önce belime gelen saçlarımı küt kestirdim pişman oldum şimdi oğlumda 🥲🤦🏻♀️
RuzgarMommys Benim oğlum 2.trasini olcak 😁😁kestiriyoruz uzuyorr Ama cok tatliydi uzundu baya at kuyruğu gibi bağlıyordum kesince birden kocaman oldu sanki Simdi yine uzadi