Bebeğimin bir günü bir gününü tutmuyor bu hafta da keyfi bir şekilde bağırma huyu çıktı. Avazı çıktığı kadar bağırıyor. Babası güldürünce hiçbir şey olmamış gibi bağırmayi kesip babasına veya bana gülüyor. Bir de emzirmeye zorlaniyordum emmek istemiyordu. Bu hafta da tam tersi özellikle uyku öncesi emmeyi hiç bırakmıyor bir saat iki saat emziriyorum. Emmek atakla ilgili ama bağırma konusunda pek bilgim yok sizin bebeklerinizde de bağırma huyu var mı?