Arkadaşlar merhaba doğduğu günden beri ağlayan bir bebeğim var 3.5 aydır ve hala devamlı ağlıyor son günler de ayağımdan indiriyorum beşiğe koyduğum an kriz geçiriyor ve daha da asla uyumuyor delirceğim artık sizde de böyle mi durumlar ayağıma koyunca uyuyor bıraktığım an eti koparcasına ağlıyor ben yapmam gerekiyor cok zorlanıyorum 5 yaşında da çocuğum var oda sabah acıkıyor ağlıyor Buda ağlıyor o sıra ayagımdan bırakamıyorum ki hazırlayım gibi bir durum yaşıyorum aynı durumu yaşayan var mı bizim gibi