Beyban Kizim şuanda 6 aylik. Yazlik kiyafet alisverisi yapacagim. Disarda evde En çok ne giydirilir ne kullanisli ne kadar alsam yeterli olur tecrubeli annelerden tavsiye istiyorum.
bertn Beyban elbise ve etekli şeyler tavsiye etmiyorum ayakta duramıyorlar sonuçta etek elbise kadar bebekleri benim kızım bir yaşına görecek mayista bol bol sort tayt askili ve tulum istedim lcw den çok memnunum bebek kıyafetlerinden
Kiminannesibu Beyban ben büyün yaz e bevekten aldığım renkli zıbın giydimiştim evde çok rahattı kızım daha küçüktü hatta
Rihle Beyban erkekse en güzeli tulum şort tişörtler. Bende şuan 4 5 çift aldım birşeyler hepsi tulum beğenip alacaklarım var onlarda tulum. Hem giydirmesi kolay hem tek parça tulum candır :)
sarpinko ay tum yazi sifir kollu penye tulumlarla gecirmistik gecen sene.o kdar rahatki.serin oldugunj dusundgmde de altina bi sort gydrdim o kdar.
Beyban bertn evet ya bize de hediye elbise etek geldi. Dediginiz gibi ayakta duramayinca guzel durmuyor bebege de zorluk. Bol bol zibin tulum o zaman. Lcw dan bende cok memnunum. Cogu kiyafeti lcw dan aldim hicbirsey olmadi cok kaliteli.
Mom980 Beyban Valla zıbın en rahatı. Benim oğlum var kızım yok , şortlu takımlar ve tulum ve bolca zıbın almıştık o zaman . elbise vs bir iki tane alın çok almayın dışarı çoksanız foto vs çekinmek için hatıra kalır
Beyban Mom980 evet bende öyle dusundum hatiralik 1 2 tane alayim elbise simdi tulum ve zibinlara bakiyorum.
Taze1mom Beyban oğluma sürekli tulum giydirdim haziran doğumlu ilk 3 ay zıbınla gezdi sonrasında kısa kollu tulum ya da şortlu takımlar giydirdim oğlum çok büyümedi zıbın büyütücü alıp bu yıl onları yine giydireceğim devir tasarruf devri😬
Taze1mom Beyban 2 ucunu çıtçıta geçirilen bez bir aparat zıbınların boyunu uzatıyor. Bakın böyle bir aparat
Yadeee Beyban kısa ve askılı çıtçıtlılarla geçirmiştik yazı en çok onlara ihtiyaç var 5 6 çeşitte alt üst takım almıştım dışarı vs çıkarken giydirmiştim ama evde hep çıtçıtlı bol bol çıtçıtlı alın 🦋