YamanAli merhaba iyi aksamalr ben 10 bucuk aylikken tutturdum sutum azaldi diye bir de geceleri sutum yetmiyor diye dusunuyordum cok fazla emmeye dustu diye gittim sma optipro aldim ne yaptim ettim ancak almadi damak tatlari olustuklarindan kabul etmiyormus bebikler sonra da kaldi oylece ne meyvelere ne tahillara ne muhallebilere ekledim ama asla kabul etmedi o yuzden tat tomurcuklari mukemmel isliyor o aylarda bilginiz olsun mamA evde yapin gece yatarken haricinde de cok duskun olmasi cok normal memede kalmasi d ne istiyosa onu verin bir daha o aya geri donemicekler