Bebeğim 13 aylik ya nasıl anlatsam anlatılmaz yaşanır çünkü😄 hiç durmuyor ya ben annesiyim kendi evladımı bağrıma basip sevemiyorum kucağıma alıyorum kaçıp gitmek istiyor yürüyecek orayı burayı karıştıracak çalışan bir anneyim bir hışım eve geliyorum özlüyorum hiç mi beni ozlemiyor anlamıyorum bir dk durmuyor kucağıma alıyorum hemen mizmizlaniyor iniyor sonra geri kulağıma geliyor beş saniye durmadan geri iniyor bir de yalandan ağlıyor çok belli hep ilgi istiyor olmadık şeylerde kendini zorla ağlatmaya çalışır yani bir huysuzluk bir mizmizlik var napacam ne edecem bilemiyorum onu da geçtim bı insan bir dakika durmaz mi ya arkadaşlar bir şey söyleyin bu kadar hareketlilik mizmizlik normal mi?