Yav benim minik oğlum oldu 9,5 aylık. Daha pire kadarkendir beri (4 aylık) damaklarını kaşıyor, ağzı akıyor şıpııır şıııpır 🤤🤤 ama damakları kan toplamış, aradan dişi de görüyorum fakat dişin çıkasıı yok. O damağın arasında sıkışıp kalmış. Hele bu ara epey ağzı akıyor, gripte oldu. Doktor ‘diş çıkmadan evvel ishal, grip normaldir korkmayın’ dedi. Dedi demesine de evhamlı ben çocuğumu öyle kıvranırken gördükçe üzülüyorum. Uykusu, yemesi, içmesi, neşesi, huyu, suyu her şeyi değişti çocuğumun. Çok uzattım kusura bakmayın, detaya inmek istedim ki başına gelen anneler, yavrucaklar var ise bana desin ki ‘az zaman kalmııış annesi, eli kulağında dişin çıkmasının. Korkma diş çıkınca her şey eskiye dönecek’ 🤦🏽♀️ Daha ne kadar zaman böyle sürüyor? 😒