Minnosunannesi canım bende kullanıyorum bebelac gold ve bebelac gold ar mamayı kızım 3 aylık ama hala 90 ml verebiliyorum bazen 120 ml verebiliyorum çok kusuyor ve midesi almıyor diye ikisinde de 2 ölçek koyuyorum kıvamı biraz daha acılmış oluyor kusması da azaldı