Merhaba güzel annemler☺️
kızıma 2 gündür uyku eğitimi vermeye çalışıyorum. 2 gecedir gece uykusuna desteksiz yatıyor. ( yanına uzanıyorum kısık sesle ninni söylüyorum yaklaşık 45 dk buluyor dalması.) 2 gündür gece yarısı 4 de uyanıyor ve çok zor dalıyor. Dün gece yine sallanmadan desteksiz uyutmaya çalıştım ama çok ağladı kucak istedi ve uyumadı bende kucağımda çoook hafif bir şekilde sallamayıp uyuttum.
şimdi bu uyku eğitimini şimdilik sadece gece uykusuna geçişte versem? Kendi kendine uykuya geçmeyi öğrenince gündüz uykularına geçşem mantıksız mı olur? Yarımcı olursanız çook seviririm 🙏
bu arada kızım bugün tam 6 aylık