Krnh1 bizimki 20 yi geçmişti çok tehlikeli yükselmesi. Biz eve getiriyorduk çocuk uyanmıyordu sararıyordu ertesi gün hemen yatış veriyorlardı. Ben büyük tedavisi mavi ışık, eğer doktorun uygun görürse mama takviyesi yap, ben aptamil mama takviyesi yapmıştım ,şekerli bir mama olduğu için faydası oldu en az 2 saatte bir etmiyordu ardından mama içiyordu , hiç uyanmıyordu biraz yüzüne su damlatıyordum , zorla mama içiriyordum utanmasam bile bez sayısı önemli ne kadar çok çiş kaka yaparsa o kadar cabuk atlatır gecçmiş olsun