___1Prensannesi___ Merhaba, laringomalazi denilen bir durum. Durup dururken öter tarzda hiiii diye ses duyulması. Yutağıntam oluşmaması. Bir sebebi yok. Bazı bebeklerde oluyormuş. Tedavi gerektirmez. Kendi kendine 1 yaşına kadar geçer.1 aylık bebeğim aynı şeyi yaşıyoruz. Doktorunun söylediklerini bizzat yazdım size. İçiniz rahat olsun. Bu sebepten günlerce uykusuz beklemişliğim vardı.🧡