Pozitifanneee çok doğru söylemiş aslında doktorunuz. Bizim bebeğimiz 4 aylıkken şöyle bir sorunumuz olmuştu, yarım saatte veya saatte bir emmek istiyırdu haliyle tam doyurmuyordu karnını ve çok sık acıkıp sürekli memeye gelmek istiyordu, bu durumda onda agresyon yaratıyordu ve huzursuzdu. Normal bir durum değildi tabii bu, doktorumuza danıştım hemen. “3-4 saatte bir emmeli, saat aralığını mutlaka açmalısın, ilk iki üç gün dirençg gösterebilir ama alışacaktır hemen” dedi. Gerçekten de dediği gibi olmuştu. İlk gün zorlanmıştık ama ikinci gün hemen düzene girmişti. Sizin sorununuzla çok alakasız görünebilir ama 3-4 saat yemek yemeden çok rahat durabilir bebeğiniz, vicdan yapmayın diye anlattım bizim olayımızı. Normal bir süre yani bu,merak etmeyin.