Unicornnnn görmedim diyemem. Zaten düzenli bir uyku saati vardı. Her gün akşam 8 de yatar. Ama bir ara gerçekten çok sık uyanmaya başladı geceleri. Blok uyku uyuyamıyordu. Bizim sorunumuz uykuya geçmesinde değil uykuda kalmasıyla alakalıydı. O yüzden bizim sorunumuza iyi geldi. Şimdi diş sanvısı olduğunda yine sıkıntılı geceler geçiriyoruz elbette ama onun dışında iyiyiz. Dün gece bir kere uyanmış mesela, çok az pışpışla hemrn geri dönmüş uykuya. Ben duymadım bile.