linguist92 kadın dogumcumda çocuk doktorum da hatta vuran hemşirede biotech asısı için emzir dedi aynı şekilde antikor geçmesi için. Fakat arkadaşımın doktoru 5-6 saat emzirme demiş o yüzden içim rahat etmedi 5 saat emzirmedim sonrasında emzirdim :) bu arada ilk doz mu? Ben biraz korkuyorum da 2. Doz agır geçiyormuş