Melosing aaa canım ya çok iyi oldu iyiki yazdın 🙏 260lık alıcaktım bizde 6 aylık olduk artık neden öyle tek uçlu yapmışlarki 330luk alayım o zaman ya az para mı 200 lira onun yerine başka bişey alırım çocuğuma öyleyse peki daha sonra yine uç değiştirmek gerekicek mi kaç deliğe kadar gidiyor bu biberonlar 🙈 bende evde bulunsun diye alıp koymuştum memeyi bırakınca onu verdim şimdi aventten başka biberonu tutmuyor hasbam😂😂 mecburen yine avent alıcam yani yoksa bana kalsa alırım herhangi bir biberon