Yldz3 Anneler bebeğim 3 aylık rota aşısının 1. Dozu yapıldı bugün bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor kucak istiyor şuan babasında buraya yazayım dedim 2 dk yaşayan var mı normal mi ? Calpol vermeli miyim ?
Mom088 Yldz3 normal canım huzursuzluk yapabiliyor doktorumuz eğer olursa 6 saat arayla 1 çay kaşığı calpol içir demişti . Calpol varsa içirin geçer hemen inşallah
Deneyimsizanne Yldz3 Bende pazartesi kendim vereceğim 🤔 Huzursuzluk yaptığını bilmiyordum 😬 Geçmiş olsunn
Yldz3 Mom088 sağlık ocağında yaptırdım hemşire hiç bilgilendirmedi bende ağzından yapıldığı için bir yan etkisi olmaz diye düşündüm çok sağol canım Allah razı olsun şimdi şurup vericem 🙏🏻