Busealtprmk Kızlar devletin verdiği d vitaminini kullanıyorum ancak içerisinde paraben olduğu için içeriği daha temiz bir vitamin kullanmak istiyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz? Öneriniz ne?
mom6554 Busealtprmk Ben bebeğim için coledan d3 kullanıyorum tutti furutti aromalı tadı çok güzel paraben bulunmuyor içinde konsantre bir vitamin günde 1 damla olarak kullanılıyor bebeğimde tadını seviyor 😊 Yetişkinlerde kullanabiliyor bu arada.
Mrv-_- Busealtprmk wellcare ya da ocean fısfıslı olanlar çok rahat ve temiz içerik. İkisini de kullandım ikisini de tavsiye ederim.
Busealtprmk mom6554 doktorum üç damla kullanmamı söylemişti şuan kullandığım damlayı, içerik değiştiği için mi bir damla kullandınız?
momofemir mom6554 size kim onerdi acaba coledan d3 150.000 damlayi? Kendiniz mi veriyorsunuz doktor mu onerdi?
Ssssraa Wellcare kullandık, gerek oldukça tekrar kış aylarında kullanıyoruz. Çok memnunuz , aşırı rahat kullanımı
3children1mom Busealtprmk Evet malesef sağlık ocaginin verdiğinin içinde paraben var. Ben ocean kullanıyorum Ödüllü zeytinyağlı ve helal sertifikalı gaz sorunu ve kabızlık yapmıyor 😊
Elifscy Biz de doktorumuza temiz içerikli bir şey kullanmak istediğimizi söylemiştik wellcare önerdi onu kullanıyoruz kullanımı da çok pratik, tavsiye ederim.
Asyah Busealtprmk yok yok ondanda memnunduk ama fiyat farkı vardı buda temiz içerikli olduğundan bunu tercih ettim