Handelb maalesef bu dertten bende muzdaribim. 3 ay oldu hala ayakta çok kalayım üşüteyim sırtımdan ağrı saplanıp tüm karın bölgeme yayılıyor. Bunun için hastaneye gittim, yoğun kas ağrıları oluyormuş. Ve doğumdan dolayı vücut kendini toparlamaya çalışıyormuş. Ama o acı tarif edilemez. Rabbim hepimize şifa versin