Siz sormadan söyleyim gazı yok gaz damlası veriyorum patır patır çıkarıyor😂 karnıda doyuyor çişli bezi de normal sayıda uykusunu da uyuyor ama akşam üstü çok değil hala ağlıyor sadece altını açınca susuyor sallayınca nadiren susuyor sizce nedeni nedir ya çok ağlıyor 😔 2 ay 10 günlük