Zgr26 tosbilitostos tiny love marka oyun halısı kullanıyorum. 2.aydan itibaren koydum. İlgisini cekiyor oyuncaklar
MomofGok tosbilitostos piyanolu oyun halısı aldık.3 aylıkken başladık oynamaya 7 aylık hala çok keyif alıyor oğlum. Kesinlikle piyanolu almanızı öneririm daha çok vakit geçiriyorlar
Beril81tuba tosbilitostos 2.aylıkken başladık şuan 4aylığız biz günümüzün çoğu orda geçiyor oyuncaklara dokunarak 😍
eslemsiii tosbilitostos 3 3,5 aylıkken falan kullanmaya başladık 2-3 gün sonra dönmeye başladı sonra hiç kullanmadık boşuna almışım gibi oldu kaldırdım kutusuna 🤷🏻♀️☺️
ilkgozagrimmm tosbilitostos Kesinlikle almanızı tavsiye ederim kesinlikle. 4 aylıkken aldık biz geç bence 2 aylıkken alınmalı. Oğlum herşeyi onunla öğrendi. Dönmeyi, sürtünmeyi. Şimdi elleriyle basıyor düğmelere. Furkan toys babies bizimki