İki gün önce 6. Ay aşılarını olduk. İlk gün birşey olmadı. Dün ateşi çıktı. Ilık duş aldırdık, ince giyindiydik en son ateş düşürücü şurup verdik. Gece ateşi normaldi ama içli içli ağladı bi süre. Sonra sabah kalktığımızda bebeğimin sesi kısılmıştı. Doktor ateşten kaynaklı olabileceğini söyledi. Başına gelen var mı acaba?