Kızlar bebeklerinizle neler yapıyorsunuz, hangi aktiviteleri seviyor bebekleriniz, gününüz genel olarak nasıl geçiyor, kaç kelimeniz var, 2li cümleler kurmaya basladilarmi,komut aliyorlarmi, uyku düzenleri ve beslenme düzenleri nasıl buyrun sohbete🥰
Benim kuşum gece halaaa 94783829 kere uyanıyor, destekli uyuyor hala, yemek zar zor yiyordu şu 3 4 gündür hiç yemiyor nedense. Anne,baba,dede,mama,tu(su),bee(ver),gee(gel),biak(birak),hav hav, cekcek(cekirdek), citoo(cips) gibi kelimelerimiz var. 2 kere 2 kelimeli cumle kurdu sadece dede gee, anne bee devamı gelmedi sürekli konuşmaya anlatmaya çalışıyorum ama pek oralı değil. Hayvanları çok seviyoruz. Sürekli birşeyler karıştırma peşinde halaaa ne zaman biter bu dolap cekmece aski hiç bilmiyorum. Hiç yorulmuyor ama hiç sürekli hareketli okadar yoruluyorumki. Zaten çok zor bir bebek. Yumurta alerjiniz vardı geçtimi öğrenemedik hala. Malesef çizgi film izliyoruz evde okadar bunalıyoruz ki mecbur izletiyorum biraz. 🤦🏼♀️