Nasıl gidiyor? Neler yapıyorsunuz?
Bizim gaz problemimiz devam ediyor. Özellikle geceleri sürekli bir ıkınma ile uyanıyor.
Onun dışında her şeyi keşfetme isteği, biraz oturunca sıkılmalar, çıngırağı tutup bırakmamalar.. Çok eğlenceli bir insanın gelişimini izlemek 😍