Arkadaşlar gündüz bebeğimi ayakta sallıyorum gece uykusuna da öyle geçiyor buna alıştığı için doğal olarak gece uyanirsa yeniden bunu istiyor gece beslenmesini de kestim memede de uyuyamıyorum doktorum pispislama yöntemi de destekli uyku dedi bu nedenle o ise de girmedim sonuçta aynı efor orda da var siz bebeğinizi gündüz ayakta saklıyorsunuz gece uyanınca nasıl uyutuyorsunuz?