Bebeğim 27 günlük oldu fakat su 2-3 gündür gazını tam çıkaramıyor metsil kullanıyorum onun yanında başka bir gaz damlası daha kullanıyorum. Karnına ve ayak altlarına acı elma yağı sürüyorum. Yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Daha az kaka yapmaya başladı. Üşütmesi vs de yok fakat çok gaz sancısı oluyor ne yapacağımı şaşırdım bir önerisi olan var mı