Bebeğim 13 aylık birkaç gündür bir mememi emmeden bırakıyor isiriyot sadece ama gogsum asla süt dolmadı sıkıyorum gelmiyor normalde bebeğim emmeyi ve gogsum taş kesilirdi sağda da azcik var damla damla sizce sütü kesmeli miyim bu saatten sonra yine gelir mi