Smmom95 Kızlar bebeğime mama yaptım da içmedi buzdolabında beklese içeceği zaman sıcak suda ısıtıp versem olur mu?
Ecrinbzkrt Smmom95 1veya 2saat ıcınde tuketılmelı ustunde yazıyor zaten mamaların sınrası bakterı uretıyor cnm
Tontisimm Smmom95 bence olmaz.sıcak suyla zaten yapılıyor sonra buzdolabında soğuyor ve tekrardan ısıtmak için sıcağa maruz kalıyor😕
Bebegimm1 Smmom95 1saat icinde tüketmeniz gereli tekrar ısıtılmaması gerekli içebilicegi kadar yapın fazlalıgida petegin ustune yada kasenin içine koyun 😊
Sevdamavi Smmom95 bakteri üretir canım mama yaptın bi saat oldu çöp artık o ne ısıtılır ne dolaba koyulur
GoGirl Smmom95 hic koymadim ben icmedigi zaman döktum hep eger o donem az ictigi nazlandigi donemse az yaptim icerse tekrar yaptim bekletmedim