2bebe1ana Neyin nesidir bu yeni farkettim bı kaç gündür bakıyorum sürekli ateşi yok ama başı alnı normal sıcaklığın biraz üzerinde
Mlke301020 2bebe1ana benim oğlum da aynı 1 aydır . Şu an 5 ay 23 günlük kaç dr a sordum normal diyor. Kulaktan ateşini ölçünce 37.5 çıkıyor sürekli 38 i geçerse sıkıntı dedi hepsi . Kulak enfeksiyonudur dedim belki gösterdim yoktu. Diştendir diye düşünüyorum ama daha diş belirtisi yok .
Yusufali06 2bebe1ana yeğeniminde öyleydi doktoru bebeklerin kafası his olarak her zaman daha sıcsk olur demişti. Oğlumda aynı, doktorun söylediğine göre stres etmemem lazım ama yine de sürekli elimde ateş ölçer bakıyorum bnde 🤷♀️
2bebe1ana Mlke301020 bizde de dış belirtisi yok internetten baktım sıcak kafa sendromu gibi bişeyler yazıyor doktora götüreceğim bende inşallah biseyi yoktur çok hareketlilik ten yada giyimden olduğu yazıyor
Mlke301020 2bebe1ana valla benim evin sıcaklığı 24 dereceyi geçmez bebek doğunca derece aldık. Kıyafet desen tek kat pijama takımı 🤷🏼♀️
Yusufali06 2bebe1ana aynen zaten ateş yok ama his olarak yanıyor sanki cayır cayır öyle olması normalmiş 🤷♀️
GizemHazal 2bebe1ana bebeklerin kafaları genelde sıcak oluyor canım bende çok korkuyodum ilk zamanlarda ama 37 felan değilse normal
Jyskmomk 2bebe1ana Benim bebeğimin de hep çok sıcaktı şimdi 11 ayligiz gecti azaldı. Doktor normal demişti o kadar damar var büyüdükçe kafası ısı düşer demişti öyle de oldu.