Arkadaşlar 40 ımın çıkığı gün beni önce üşüme sonrada titreme tuttu bir gün boyunca sürdü ertesi gün hiç birşeyim yoktu diğer gün tekrar 20 dk sıtma derecesinde titreme tuttu çenemi kapatamadım lütfen sebebi nedir yaşayan oldu mu süt sıtması olduğumu düşünmüyorum çnkü hiç göğüsün şişmiyor bebeğim zaten sürekli emen bir bebek.