zeyzey14 İyi günler hanımlar rota virüsü sonrası bebeğim kaka yapmıyor sizde de öyle bir sorun yaşayan oldu mu 🥺
tugce74 zeyzey14 Benim bebeğime de dün yaptırdık. Asi öncesi iki gün ishaldi hala düzelme olmadı . Rota virüsü aşısı yan etkisinin ishal olduğunu okumuştum 🤔