Merhabalar. 4 gun önce eşim covidde yakalandı. Ben de herhangi bi sıkınti yok. Bebegim 7 aylık bugun huzursuzluk, salya, burun akıntısı gibi belirtiler oldu. Ateşi termometrede normal ama vücudu çok ateşli. Ateş düşürücü vermeli miyim başına böyle bisey gelen var mı covid mi yoksa dis mi çıkarıyor anlayamiyorum. Ne olur yardım edin