Arkadaşlar sol göğsümü daha çok alıyor bebeğim. Sağ göğsümü nadir alıyor. Ucu çok yok ama yinede veriyorum,emiyor çok şükür.Ama bebeğim emerken hava mi yutuyor bilmiyorum akabinde gazını çıkartsamda ağız dolusu kusuyor. Sizin de böyle mi ? Var mı önerileriniz ? Acaba emzirme pozisyonunda mı yanlış yapıyorum 😕