Alpkk benim bebeğim 28 haftalık 26 haftayla uyumlu doğdu, doktorların asla ama asla yaşamaz dediği, boşuna hastaneye gelme geldikçe kahroluyorsun dediği bebeğim şu an 18 aylık. Bebeğimin defalarca kalbi durdu bağırsak enfeksiyonu geçirdi 1 ay sadece serumla beslendi süt içemedi hazmetmedi, göz damarları gelişmedi, kronik akciğer hastası, iki taraflı beyin kanaması geçirdi yürüyemeyebilir denildi beyin kanaması sıvıya dönüştü hidrosefali hastası oldu göbek fıtığı oldu bir anda baygınlık geçiriyordu ama şu an yanımda Rabbime bin şükür, gelişimsel olarak 15 aylık, daha hiç bir konuşması yok, getir götür olaylarını henüz yapamıyoruz pek. Ama yürüyor, anlıyor, ihtiyaçlarını ıh diyerek getiriyor. Yani demem o ki doktorların her dediğine kafa yormayın, bana beyin hasar görürse ki beyin kanaması hasar bırakır vücudun bir kısmı hiç hareket etmeyebilir dediler yani serebral palsi dedikleri olay. O sebeple bol bol sevin sürekli hareketlerini kontrol edin, internetten mutlaka ama mutlaka uzak durun aşırı yıpratıyor. Başka sorunuz varsa seve seve yanıtlarım 🥰