Omerinannesi06 Merhaba.. 7 ay 14 günlük oğlum var alkış bay bay veya gel gel yapmıyor yani bunlar otizim belirtisi mi yapması gerekir mi? Karşısına geçiyorum alkış yapıyorum onu da yaptırmaya çalışıyorum ama oğlum yapamıyor bir sorun varmıştır sizce ??
Zehra07 7 ay erken bence benim kızım 11 aylık olacak 1 aydır falan yapıyor her çocuk bir olmaz takmayın kafanıza
birkediannesi Omerinannesi06 merhaba. insan heyecanlanıyor hemen yapsın istiyor çocuklar herşeyi. Ama öyle olmuyor zamanı var öncelikle herşeyi kafanızdan çıkarıp kendini ne zaman hazır hissederse ozaman yapacak diye düşünün lütfen her bebek farklı zaman da yapar 2 yaşında yürümeye başlayan çocukta var 8 aylık yürüyen çocukta. Benim bebeğim 10 aylıkken bi anda alkış ve baybay yapmayı öğrendi 6 aylıkken de gel gel yapıyordu. Ama 14.15. Aylarda da yapanlar var Allah başka dert vermesin elbet bir gün yapacak merak etme 🥰
gglsrnarslan Omerinannesi06 benim oğlum 9 aylık o da yapmıyor geçip karşısına yaptırmaya çalışıyorum ama gülüyor heyecanlanıyor bence çok normal yani çok küçükler daha 😀🙏🙏🌸🌸
CankizimRavzam Omerinannesi06 Benim 16 aylık olacak kızım daha yapmiyo bay bay gel gel sadece alkış yapıyo bide bir bir bir yapiyo seni babana bir bir soyluycem gibi yani 🥰 normal annesi bunlar zamanla olur merak.etme
Asklepios Omerinannesi06 bu şaka mı yoksa otizmden kafayı mı yediniz iyice böyle post açanlar olarak. 7 aylık bebekten de otizmden şüphelenmezsin ya
Omerinannesi06 Asklepios evet bende böyle düşünüyordum eltim gelip gidip bu çocuk alkış yapmıyor doktora götür diye diye psikolojimi bozdu artık. Bebeğimde bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama sürekli doktora götür doktora götür bıktım artık
Mommysharkdoodoodoodoo Omerinannesi06 evet otizm desek nolacak acaba komik olmaya başladı bu muhabbet yani 7 aylık bebekten beklentiye bak. Bebeniz normal de siz değilsiniz bi yardım alın.
Omerinannesi06 Mommysharkdoodoodoodoo hanımefendi niye bilip bilmeden yorum yapıyorsunuz ? Otizm deseniz bir şey olacağı yok tabiki oda Allahtan evladımın canı sağolsun yeter derim. Eltim ikide bir gelip psikolojimi bozduğu için böyle bir post açtım. Bu kadar stres yapmanıza gerek yok yardımı bence siz alın…
uykusuzMoMm Omerinannesi06 8 aylık alkıs yapıyor sadece mam bab eg bunları dıyor kucuk daha boyle post gordukce bende korkuyorm içime kurt düşüyor rabbım evlatlarımıza zarar ziyan vermesn kotuyu düşünmeyin