Kızlar merhaba doğum yapalı 8 ay oldu ve ben hala veremiyorum aksine alıyorum 😂 yapamıyorum ya şaka gibi ama yapamıyorum bebişe enerjim gittikçe iki katı yiyorum nasıl irademe sahip cıkacam ya başarabilenler varsa hikayelerini paylaşsınlar da şevke gelelim 😂❤️❤️❤️