Böyle durumlar için emzirme hemşireleri var. Onlardan yardım almalısınız bence. Çünkü onlar bu işi hepimizden daha iyi biliyor. Benim kızım da bir ara meme reddi yaşamıştı, danışarak çözdük çok şükür.
Benim dediğimi asla yapmayın ama ben ilk doğduğunda göğsümü tutmadığı için azıcık hurma sürüyordum, öyle alıyordu göğsümü. Başka çarem kalmamıştı maalesef 😔