Geçen hafta kızımı rutin kontrol için çocuk doktoruna götürdük.Muayane sırasında doktorumuz genital bölgeyi kontrol etti ve yapışıklık olduğunu söyledi bunun için çocuk cerrahına gidip orasının açılması gerektiğini söyledi.tabi eşimle ben napcamızı şaşırdık internetten araştırma yaptık biraz şiddetle bu açılmanın yapılmaması gerektiği yazıyordu.daha snrasında tanıdık vasıtasıyla bir çocuk cerrahına gittik ve bize bunun açılması gerektiğini idrar yolunun kapanmasına çok az kaldığını söyledi ve o an lokal anestezi ile orayı makas ucuyla açtı,çok az kanama yaptı ve snrasında kullanmam gereken ilaç verdi.Şimdi ise kafama takılan bunu yaptırmakla doğrumu yaptım?bu durum tekrar tekrarlama olasılığı %80-90 mış.Böyle bir durumla karşılaşan var mı?Tekrarlamaması için bu yapışlıklılığın napmam lazım?