leynanin_pembemantosuu DirenSu aptamil , organik combiosic ,bebelac gold,bebelac kullandım bebelac kullanmaya devam ediyorum
Mom0791 DirenSu bende aptamil kullanıyorum ama malesef 1 ayda 6 kutu falan alıyom kızım artık aptamıle doymuyo
Ardencik DirenSu ben de bebegim doğduktan 4 bucuk aylik olana kadar kullandım sonra baktım mamayi içmek istemiyor meğerse tadını beğenmiyormus normal aptamile geçtik içmeye devam etti
DirenSu Ferhatn_annesi6363 Miyonunannesi [silindi] leynanin_pembemantosuu kızım kusuyordu diye bebelac ar kullanıyordum ama çok kilo aldırdı diye aptamil prosyneo verdi dün dru daha önce aptamil ar kullandım çok iyi yaramıştı ama gaz olayı çok oldu diye bıraktım size sorun acaba aynu anda dönüşümlü olarak iki mams kullansak olabilirmi karistirmadan
[silindi] Ya bende arayistayim, hipp kullaniyoruz ama 3 gunde 1 kutu bitiyo butcemi zorlamaya basladi.
Miyonunannesi [silindi] ben hipp 2 kızıma alerjı yaptıgı ıcın doktor önerisiyle bebelac golda cok memnun kaldım onerırım cabım hem 900 gr 104 lira bütceyide cok zorlamıyo
Mom0791 Miyonunannesi benım kızımda 10 aylık mamayla beslenıyo aptamıl kullanıyo aptamıl eskısı gıbı kızımı doyurmuyo ek gıdayı reddedıgı ıcın hala mama kullanıyo bebekc doyurucu acaba
[silindi] Miyonunannesi Evet ya bebelac gold fiyat olarak gayet iyi, doktorunada sorarak değişimi yapacağım sanırım. Erimiyo kokuyo yorumu yapanlar olmustu oyle bir sorun yasadiniz mi
Miyonunannesi Mom0791 canım kızım 8.5 aylık 5-6 ölçü arası içiyo 4 saat falan en az duruyo bazen 4 içtigide oluyo gece ruya öğünü yapıyorum bir kere mama içiyo bnce doyurucu güzel bi mama ben ön yargılıydım nedense ama memnunum asırı kilo alımıd ayapmıyo olması gerektıgı kadar
Minelin_Annesi DirenSu Benim bebeğimde kusuyo diye doktorumuz Aptamil ve Aptamil Ar karıştırıp ver dedi. Ar olanı tek başına kullanırsan kabızlık yapar dedi. Ama ben şu an sadece Aptamil kullanıyorum hiç bir sorunumuzda olmadı (fiyatı dışında🙈😄)
leynanin_pembemantosuu DirenSu kullandığımız hiçbir mamada gaz yasa kabızlık yaşamadı bebeğim çok şükür kilo alımıda sabit
Akinege DirenSu direkt bebelac goldla basla hem diğerlerine oranla daha uygun fiyatli icerikte temiz hemde gaz ve sindirimi de kolay .
Zgr26 DirenSu biz kullanıyoruz gazlı old için ve az mama verdiğimiz için buna geçmemizi önerdi doktoru
Pinar_kb Prensesimamine 5 gündür kullanıyoruz kabız olmadı hatta ishal oldu ama aynı zamanda ek gıdaya da başlamıştık. Hangisi sorun oldu anlamak için ek gıdaya ara verdik bakalım 🤔 gayet güzel yedi sevdi yani