Lalim 3,5 aylıkken ağız akıntısı başladı ama normalden fazla çene altları sivilce gibi kızarık sürekli akıyor iştahı azaldı elleri sürekli ağızda huzursuz sağlık ocağı hemşiresi bile erken diş çıkaracak dedi böyle birşey başına gelen var mı.
sevgikzm Lalim Var 3,5 aylık olarak benim oğlum. Aynıları bizde de var çok kaşınıyor dişleri daha çok erken ama herhalde erken çıkaracak. Kendi de tam kaşıyamıyor biz kaşıyınca bekliyor öyle kaşıyalım diye :)
PasaAnnesii Lalim aynı şeyler bizde de var sağlık ocağındaki kadın banada aynısını dedi ama birsey yok henüz
Lalim sevgikzm yaaa yerim onu 🙈kıyamam benimki de öyle eldivenli dişlik var e bebekte ondan aldım bende yarın gelir inşallah onu sever de kullanır
Yasargiller Biz de aynıyız. Sürekli eli ağzında . Ağzı sulu sulu 😊 ve emmek istemiyor. Bugün sütüm çok az geldi. Moralim çok bozuldu kesiliyir sanırım. ☹️☹️ Çok mutsuzum
Lalim Yasargiller sağıyor musun çocuk emmedikçe kesilir emde sağlıyorum gece veriyorum gece içiyor benimki gündüzde normalde 2 saatte 1 açıklıyor bende emziriyorum istemiyor zorlanıyorum ya sağıyorum yada 3 veya 4 saatte bir emziriyorum ama tuhafki gögsüm de emiyor sütü biberon da içiyor meme reddi de yaşamıyoruz arada böyle yapıyor sonra gögsüm emmek istiyor oda ne istediğini bilmiyor 🤦♀️
Sadebiri Lalim Yok ilk defa sizden duyup hemen googleden baktım güzelmiş..Etrafimda kullanan kimse olmadığı için pek fikir sahibi olamıcam..ama ben kolyeden ve yeşil soğandan yanayım😂
Uzaymekiii Lalim kızım ilk 2 dişini 3 buçuk aylık çıkarttı😌 bol bol emzirin ya da mama veriyorsanız mama verin az az da olsa karnı aç kalmasın 🥰
Tugcecivan Lalim Benimki dört aylık şuan ama bnmkide yaklaşık üç ucbucuk aylıkken başladı şuan salya sümük herşey brbirije karsti hele elleri sürekli agznda o baş parmağını sanki koparacak gibi emiyor agznda dolastiriyor