Serumfizyolojik yapın bizde bebeğimin neredeyse doğduğundan beri burnu tıkalı oluyordu hep. Hiç bir zararı yok günde 8 10 kere yapabilirsiniz dedi 4 5 doktorda aynı şeyi söyledi. 2 ml olan şırıngalardan alın küçük. Bebeği sağa yatırıp sol burnuna hızlıca sıkın 1.5 ml kadar. Diğer burundan çıkıyor çıkmasa bile temizleniyor onun içi. Sonra sola yatırıp sağdan sıkın. İlk çok ağlıyor ama kısa sürüyor ağlaması hemen susuyor rahatlıyor. Biz başta korka korka yapıyorduk şimdi alıştık artık 😊