Haleakba Hanımlar bebeğim 6 aylık ve kakası artık katılaştı gibi ek gıda olarak yumurta sarısı çorba ve benzeri yediriyorum ama 2 günde bir falan çok değil sizce normalmi
Aley_ Haleakba Artık farklı besinler aldığı için dışkının bebeklik dönemine oranla değişmiş olması normal. Ek gıda sürecinde kabızlıkta sık olabiliyor, zorlanarak yapıyorsa, çok çok katıysa kabızdır, ama kabızlık belirtisi yoksa gayet normal.