Ultraslan40 Semaylmz18 ben de öksürüğü olmasa bile veriyorum biraz da limon damlatıyorum şapır şupur yiyor ☺️
Semaylmz18 Ultraslan40 bizim ki pek severek yemedi ama mecbur 😌 sanki kesti öksürüğü günde iki üç sefer versem fazla olur mu
Ultraslan40 Semaylmz18 ben gece yatmadan üç çay kaşığı verdim ama zencefili az balı ve limonu daha fazla koydum ki mayhoş tadı olsun yesin, belki zencefili çok koydunuz acı gelmiştir. Ne kadar veriyorsunuz?
Semaylmz18 Ultraslan40 balı daha çok koyup zencefili az koydum limon damlatmak aklıma gelmedi bidakine öyle yaparım tadı bana göre iyiydi ama bilemem. 2 tatlı kkaşığı. Verdim