Merhaba anneler. Bebeğim 8 ay 8 günlük. Son zamanlarda iki elini yumruk yapıp kendini sıkıyor. Yüzü kırmızı oluyor resmen. Kendinde çok şükür de. Neden böyle yapıyor anlamıyorum bir türlü. Dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor. Ve bugün farkettim kaka yapmıştı. Acaba kaka yaparken mi zorlanıyor yavrum. Sizin de bebisleriniz böyle mi acaba