Binnur94 en iyisini siz bilirsiniz sonuçta gelişimini siz takip ediyorsunuz yaptığı haraketleri vs nelerden hoşlandığını yürümeye hiç meyili yoksa erken olacağını düşünüyorum şahsen çünkü tutunup adım atmak istemelili arabadan tutup dik durdun cebelleşleşsin yürümek için sizinki daha oturuyormuş sanırım bence erken henüz yiğenimin ikizleri 9 aylık emekliyorlar bir tanesi ttutunup koltuklara kalkmak istiyor o kullanabilşyor ilk adım arabasını ama diğer kardesi sadece emekliyor o kullanamıyor mesela